Voor 18:00 besteld, morgen in huis!
A+ Kwaliteit onderdelen
Persoonlijke service
9,3 Klantwaardering

Veelgestelde vragen

Bestellingen geplaatst voor 18.00 worden bij ons dezelfde dag bij PostNL aangeboden. Vanaf dit moment zijn zowel wij als jij afhankelijk van PostNL.

Doorgaans worden brievenbuspakketjes binnen 1 á 2 dagen geleverd, maar meestal de volgende dag.
Mocht je pakketje na twee dagen nog niet zijn ontvangen, willen we je voor de zekerheid vragen om de adresgegevens bij je bestelling te controleren. Hier sluipt nog wel eens een foutje in en op deze
manier kunnen we dit uitsluiten.

Mocht het adres kloppen, maar heb je toch je pakketje nog niet? Dan verwachten we dat het pakketje vertraging heeft opgelopen in het sorteercentrum. Helaas kan dit wel eens gebeuren door drukte, een fout of storing bij PostNL. Het pakketje is nog onderweg naar je brievenbus en we verwachten dan ook dat het spoedig bij je aankomt.

Mocht je jouw pakketje na 5 dagen nog niet hebben ontvangen? Dan verzoeken we je vriendelijk om contact op te nemen met de helpdesk. We helpen je hier graag mee verder!

Tegenwoordig heeft bijna elk apparaat zijn eigen aansluiting, mocht je twijfels hebben over welke oplader je precies nodig hebt voor uw apparaat of accu. Verzoeken wij u om een mailtje te sturen aan info@happyonweb.nl, en in deze mail foto’s bij te voegen van uw apparaat en aansluiting en voor fietsaccu’s het voltage en ampère. Ook is het handig om het serienummer van uw apparaat te vermelden. Wij zullen u zo snel mogelijk helpen bij het vinden van de juiste lader.

Vervelend dat het product defect is geraakt, bij technische producten gebeurt dat sporadisch wel eens. Het is niet altijd nodig om het product te retourneren, om dit te kunnen beoordelen verzoeken we je om contact op te nemen met de helpdesk. Zo kunnen we je zo goed mogelijk helpen.

Vermeld in uw bericht wat er defect is, zo kunnen we u het snelste helpen bij het verhelpen van dit probleem. 

Uiteraard geen enkel probleem om het verkeerd bestelde product bij ons te ruilen, mits deze niet gebruikt is.

1. Download ons retourformulier en vul deze zo volledig mogelijk in en laat weten welk u product u had willen ontvangen.
2. Verpak het product goed. Vaak gaat dit prima in de verpakking waarin het product ook is geleverd. Vergeet hierbij niet het retourformulier toe te voegen.
3. Verstuur het product naar onderstaand adres:

Retouradres:
Happy on Web B.V.
T.a.v. Afdeling Retouren en Garantie
Ruysdaelbaan 3A
5642 JJ Eindhoven
Nederland

4. Zodra wij de zending hebben ontvangen zullen wij het omruilingsproces in werking zetten en
u zo snel mogelijk het juiste artikel opsturen.

Wat vervelend dat je de bestelling nog niet in ontvangst hebt mogen nemen. Al onze post wordt standaard verstuurd als brievenbuspakketje zonder track & trace. Deze worden doorgaans de volgende dag bezorgd.

Wij verwachten in dit geval dat het pakketje een vertraging heeft opgelopen in het PostNL sorteercentrum, en onderweg is naar je brievenbus.

Wij verzoeken je om het adres goed te controleren, mocht dit correct zijn kun je met ons contact opnemen via het volgende formulier.

Vervelend dat je het adres onjuist hebt ingevoerd voor de bestelling. Indien dit gebeurt is verzoeken wij je om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen.

Op grote bestellingen na worden alle bestellingen verzonden met een brievenbuspakketje, hiervoor hoef je dus niet thuis te blijven.

Bestellingen voor 18.00 worden maandag t/m vrijdag dezelfde dag nog verstuurd. Doorgaans wordt dit de volgende dag bezorgd binnen Nederland.

Al onze pakketten worden verzonden met PostNL. Je kunt kiezen voor verschillende verzendmethodes.

Boven de €30 euro zijn de verzendkosten gratis, bij een bedrag van minder dan 30 euro brengen wij €2,95 verzendkosten in rekening.

Verzendkosten voor Nederland en België zijn als volgt.

Nederland

Onder €30,- Ma-Vrij besteld voor 18:00
Brievenbuspakketje €2,95 Doorgaans 1 tot 2 dagen
Brievenbuspakketje + Track & Trace €3,95 Doorgaans 1 tot 2 dagen
Pakketverzending + Track & Trace €5,95 Doorgaans de volgende dag
Boven €30,- Ma-Vrij besteld voor 18:00
Brievenbuspakketje Gratis Doorgaans 1 tot 2 dagen
Brievenbuspakketje + Track & Trace €1,00 Doorgaans 1 tot 2 dagen
Pakketverzending + Track & Trace €2,95 Doorgaans de volgende dag

België

Onder €30,- Ma-Vrij besteld voor 18:00
Brievenbuspakketje €3,95 Doorgaans 2 tot 3 dagen
Pakketverzending + Track & Trace €6,95 Doorgaans de volgende dag
Boven €30,- Ma-Vrij besteld voor 18:00
Brievenbuspakketje Gratis Doorgaans 2 tot 3 dagen
Pakketverzending + Track & Trace €2,95 Doorgaans de volgende dag

Boven de €30 euro zijn de verzendkosten gratis, bij een bedrag van minder dan 30 euro brengen wij €2,95 verzendkosten in rekening.

Verzendkosten voor Nederland en België zijn als volgt.

Nederland

Onder €30,- Ma-Vrij besteld voor 18:00
Brievenbuspakketje €2,95 Doorgaans 1 tot 2 dagen
Brievenbuspakketje + Track & Trace €3,95 Doorgaans 1 tot 2 dagen
Pakketverzending + Track & Trace €5,95 Doorgaans de volgende dag
Boven €30,- Ma-Vrij besteld voor 18:00
Brievenbuspakketje Gratis Doorgaans 1 tot 2 dagen
Brievenbuspakketje + Track & Trace €1,00 Doorgaans 1 tot 2 dagen
Pakketverzending + Track & Trace €2,95 Doorgaans de volgende dag

België

Onder €30,- Ma-Vrij besteld voor 18:00
Brievenbuspakketje €3,95 Doorgaans 2 tot 3 dagen
Pakketverzending + Track & Trace €6,95 Doorgaans de volgende dag
Boven €30,- Ma-Vrij besteld voor 18:00
Brievenbuspakketje Gratis Doorgaans 2 tot 3 dagen
Pakketverzending + Track & Trace €2,95 Doorgaans de volgende dag

Het formulier om contact met ons op te nemen vindt u op deze pagina.

Neem even contact met ons op en vermeld duidelijk om welk product het gaat. Wij kunnen namelijk vrijwel elk (aanverwant) product leveren.

Wij zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar van 9:30 tot 17:00.

De klantenservice is bereikbaar via: 085-1306418

Je kunt bij ons gebruik maken van veel verschillende betaalmethodes, alle betaalmethodes kan je vinden op de volgende pagina.

Je kunt de factuur nogmaals ontvangen door even met ons contact op te nemen en het bestelnummer te vermelden zo kunnen wij je factuur het makkelijkste kunnen terugvinden.

Als je op rekening wilt bestellen verzoeken wij om even contact met ons op te nemen via dit formulier. Graag met vermelding van al uw gegevens zodat wij de bestelling in orde kunnen maken.

Wij hanteren zeer interessante staffelkortingen neem even contact met ons op voor een prijsopgave.

Wat vervelend dat je het verkeerde artikel hebt ontvangen, onze welgemeende excuses hiervoor. Om de oorzaak van deze verkeerde levering te achterhalen, ontvangen wij graag een foto van het geleverde artikel. Je kunt de foto en gegevens naar ons sturen op info@knoopcelgigant.nl. Op deze manier kunnen wij hierop actie ondernemen en ervoor zorgen dat je alsnog het juiste artikel ontvangt.

Vervelend dat je niet de volledige bestelling geleverd hebt gekregen. Wij verzoeken je om via dit formulier even contact met ons op te nemen zo dat we je zo snel mogelijk kunnen helpen.

Ondanks de kwaliteit van onze producten en de zorgvuldigheid van onze leveranciers kan het voorkomen dat een product niet voldoet aan je verwachtingen, neem dan contact met ons op.

U kunt het product binnen 14 dagen retourneren inclusief (een kopie van) de factuur. Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en gecheckt hebben zullen wij je een nieuw product sturen.

Binnen 14 dagen is het geen probleem om uw bestelling te retourneren. Doorloop hiervoor onderstaande stappen:

1. Download ons retourformulier en vul deze zo volledig mogelijk in.
2. Verpak het product goed. Vaak gaat dit prima in de verpakking waarin het product ook is geleverd. Vergeet hierbij niet het retourformulier toe te voegen!
3. Verstuur het product naar onderstaand adres:

Retouradres:
Happy on Web B.V.
T.a.v. Afdeling Retouren en Garantie
Ruysdaelbaan 3A
5642 JJ Eindhoven
Nederland

4. Het product komt bij ons binnen en wordt door ons gecontroleerd. Nadat uw retour is verwerkt ontvangt u hiervan een bevestiging via de mail. Doorgaans is dit binnen 1-2 werkdagen na ontvangst van uw retour!

Wij hanteren een garantie van zes maanden. Mocht je daarna toch ontevreden zijn, neem dan contact met ons op. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn met onze producten en zullen ongetwijfeld een gepaste oplossing vinden.

Wij hanteren een garantie van zes maanden. Mocht je daarna toch ontevreden zijn, neem dan contact met ons op. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn met onze producten en zullen ongetwijfeld een gepaste oplossing vinden.

Per email krijg je bericht waarin uw bestelnummer wordt vermeld. Je kan het bestelnummer later ook terugvinden op de pakbon en factuur, rechts boven.

Vervelend dat het is misgegaan met het bestellen van je product.

Uiteraard geen enkel probleem om het verkeerd bestelde product bij ons te ruilen, mits deze niet gebruikt is.

Wij verzoeken je vriendelijk om de bestelling, inclusief retourformulier met het gewenste product genoteerd, naar ons te retourneren. Dit kunt u het gemakkelijkste doen door deze (voldoende gefrankeerd) retour te sturen naar het volgende adres:

Happy on Web BV
Tav. Afdeling Retouren en Garantie
Kanaaldijk-Noord 111
5642 JA Eindhoven

Zodra wij de retourzending en eventuele betaling hebben ontvangen, sturen we u direct het juiste product toe. De retourkosten zijn voor je eigen rekening. Afhankelijk van het gewicht kan dit verschillen. De verzendkosten van de nieuwe zending nemen wij dan voor onze rekening.

Alle producten die u bij ons koopt kan je binnen veertien dagen na het moment van afleveren ruilen of retour sturen. Het is dan essentieel dat je het product compleet en onbeschadigd retourneert. Het product dient in de oorspronkelijke verpakking retour gestuurd te worden (voor zover dit redelijkerwijs mogelijk is). De retourkosten afhankelijk van gewicht zijn voor je eigen rekening. Producten die beschadigd of niet compleet zijn komen niet voor volledige restitutie in aanmerking. Op de dag dat u het product ontvangt start de veertien dagen bedenktermijn.

Wanneer u het aankoopbedrag gecrediteerd wenst dan zal dit zo snel mogelijk maar altijd binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour naar u zijn teruggestort.

Omdat wij niet kunnen controleren of batterijen correct gemonteerd of geïnstalleerd zijn, of dat er tijdens de montage een defect is ontstaan (aan tablet of batterij), komen batterijen die reeds gemonteerd zijn geweest niet in aanmerking voor restitutie.

Mocht u twijfelen of je product retour gestuurd mag worden, neem dan contact met ons op.

Om je zo goed mogelijk te helpen bij het vinden van de juiste oplader voor je elektrische fiets kunt u op de volgende pagina kijken. Op deze pagina lopen wij u door alle stappen heen voor het vinden van de juiste lader.

Om je zo goed mogelijk te helpen bij het vinden van de juiste oplader voor je step of hoverboard kunt u op de volgende pagina kijken. Op deze pagina lopen wij u door alle stappen heen voor het vinden van de juiste lader.

Om je zo goed mogelijk te helpen bij het vinden van de juiste oplader voor je telefoon kunt u op de volgende pagina kijken. Op deze pagina lopen wij u door alle stappen heen voor het vinden van de juiste lader.

Om je zo goed mogelijk te helpen bij het vinden van de juiste oplader voor je Philips apparaat kunt u op de volgende pagina kijken. Op deze pagina lopen wij u door alle stappen heen voor het vinden van de juiste lader.

Om je zo goed mogelijk te helpen bij het vinden van de juiste oplader voor je Apple MacBook kunt u op de volgende pagina kijken. Op deze pagina lopen wij u door alle stappen heen voor het vinden van de juiste lader.

Contactgegevens

Happy on Web B.V.
Ruysdaelbaan 3a
5642 JJ Eindhoven

KVK nummer: 58277463
BTW nummer: NL852960554B01
IBAN: NL46RABO0379833670
BIC: RABONL2U

Bericht sturen